G3A3 J&G
jak chińczyk chce to potrafi
Michale,
Ad 1)
<zapadka p.p.
<zębatka silnikowa
dokładnie jak napisałeś, chodzi o zminimalizowanie (zlikwidowanie) cofania się całego układu "zębatkowo-tłokowego"
(pod wpływem naprężania sprężyny występują siły działające przeciwnie do ruchu zębatek)
Z tego co się orientuję, to największa liczba zębów "zapadkowych" to cztery.
(spotkałem się też z zębatką z dwoma zębami).

Ad 2) Źródła: wiedza własna, rozmowy z serwisantami w jednym z największych w Polsce sklepów z asg, internet
(stron niestety nie podam, gdyż już nie pamiętam gdzie o tym czytałem).
Najczęściej przy niekontrolowanych upgrade'ach gearbox pęka w okolicy głowicy cylindra
(tam powstaje największa siła nacisku w momencie uderzenia głowica tłoka-głowica cylindra).


Przy zakupie głowicy cylindra KONIECZNIE sprawdźcie czy od strony głowicy tłoka jest ona płaska, czy stożkowa.
Sama wymiana głowicy tłoka nie da specjalnych rezultatów, a może przyczynić się do uszkodzenia głowicy tłoka (w najlepszym układzie).
Przykład: głowica tłoka płaska, głowica cylindra płaska.
głowica tłoka stożkowa, głowica cylindra stożkowa.
Ps. Z reguły przednia część stożkowej głowicy tłoka wykona jest z DURACONu, który ma również swój udział w amortyzowaniu uderzenia głowica tłoka-głowica cylindra.


Ufff.... mam nadzieję, że moje wywody są pomocne

poruszony


  PRZEJDŹ NA FORUM