Norra Regemente - Forum członków i przyjaciół N.R. oraz ASG
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
G3A3 J&G jak chińczyk chce to potrafi | |
| | solobando | 20.09.2008 14:58:03 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 84 #156722 Od: 2008-5-14
Ilość edycji wpisu: 2 | G3 J&G używam -rozebrałem na części pierwsze i opisuje
cena 350zł, 390FPS - stock, działa bez zarzutu po około 5 tys. kulek odległość 30m kartka A4 wiekszość kul w celu zasięg 70m+ kuliki 0,25g do stocka dają najlepszy efekt
Po rozkręciłem, obejrzałem, porównałem, wiem!: Prowadziłem konsultacje ze specjalistami. Standardowo replika posiada wiele wzmocnionych cześci Gearboxa: - kierunkowa głowica tłoka - sprężyna M120 - stalowe zębatki z czterema zapadkami przeciwpowrotnymi
!!! Wzmocnione części obniżają koszt ewentualnego tuningu.
WADY: słaby hop, niektóre śrubki słabej jakości koszt wymiany kilka złotych. Tuning do 500FPS koszt części około 130zł Tuning zewnętrzny - przedni chwyt 45zł + lunetka czy kolimator i świetnie się prezentuje zakupiopno 3 szt.
Całkowity koszt z tuningiem do 500FPS niecałe 600zł - i to działa
Narzędzi i urządzeń chińskich nie kupuję bo szkoda zdrowia i nerwów ale, To pierwszy produkt CHRL tak dobrej jakości z jakim miałem w życiu przyjemność, udany zakup
| | | Hani | 20.09.2008 22:08:12 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Otomin
Posty: 126 #156894 Od: 2007-12-28
Ilość edycji wpisu: 3 | "...- stalowe zębatki z czterema zapadkami przeciwpowrotnymi..."
Poprawka: Jedna zapadka przeciwpowrotna, pierwsze koło od silnika ma cztery "skoki zapadki" (na zdjęciu pierwsza zębatka od dołu) "...kierunkowa głowica tłoka..."
Kompletnie nie nadaje się do tuningów powyżej M120, gdyż istnieje wysokie prawdopodobieństwo uszkodzenia szkieletu gearboxa. Powyżej M120 tylko to:
Głowica cylindra z gumową "wkładką", amortyzującą uderzenie głowicy tłoka, stożkowa konstrukcja (w stocku głowica cylindra i tłoka są płaskie)
| | | solobando | 24.09.2008 22:01:54 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 84 #158259 Od: 2008-5-14
| 1. "koło od silnika ma cztery "skoki zapadki"" - bardzo dokładnie i o to chodzi,w replikach z tego typu rozwiązaniem mówi się właśnie (zaobserwowałem w kilku źródłach) "z czterema zapadkami przeciwpowrotnymi" Myślę że ta niedokładna informacja mówi o zminimalizowaniu ruchu wstecz. wydaje się że nie występuje większa ilość zapadek przeciwpowrotnych w innych replikach bo to chyba nie miałoby sensu, ale jeżeli są takie to proszę o info.
2. Głowica - "Kompletnie nie nadaje się do tuningów powyżej M120" - proszę o jakieś przekierowanie do źródeł, jeżeli tak jest to bardzo cenna informacja. Czy jest coś w rodzaju tabela zestawiania parametrów części?
W razie czego "Głowica cylindra z gumową "wkładką"" można kupić za około 50zł
| | | Hani | 25.09.2008 10:28:08 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Otomin
Posty: 126 #158348 Od: 2007-12-28
Ilość edycji wpisu: 4 | Michale, Ad 1) <zapadka p.p. <zębatka silnikowa dokładnie jak napisałeś, chodzi o zminimalizowanie (zlikwidowanie) cofania się całego układu "zębatkowo-tłokowego" (pod wpływem naprężania sprężyny występują siły działające przeciwnie do ruchu zębatek) Z tego co się orientuję, to największa liczba zębów "zapadkowych" to cztery. (spotkałem się też z zębatką z dwoma zębami).
Ad 2) Źródła: wiedza własna, rozmowy z serwisantami w jednym z największych w Polsce sklepów z asg, internet (stron niestety nie podam, gdyż już nie pamiętam gdzie o tym czytałem). Najczęściej przy niekontrolowanych upgrade'ach gearbox pęka w okolicy głowicy cylindra (tam powstaje największa siła nacisku w momencie uderzenia głowica tłoka-głowica cylindra).
Przy zakupie głowicy cylindra KONIECZNIE sprawdźcie czy od strony głowicy tłoka jest ona płaska, czy stożkowa. Sama wymiana głowicy tłoka nie da specjalnych rezultatów, a może przyczynić się do uszkodzenia głowicy tłoka (w najlepszym układzie). Przykład: głowica tłoka płaska, głowica cylindra płaska. głowica tłoka stożkowa, głowica cylindra stożkowa. Ps. Z reguły przednia część stożkowej głowicy tłoka wykona jest z DURACONu, który ma również swój udział w amortyzowaniu uderzenia głowica tłoka-głowica cylindra.
Ufff.... mam nadzieję, że moje wywody są pomocne
| | | solobando | 25.09.2008 14:22:14 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 84 #158388 Od: 2008-5-14
| płaskie do płaskiego - stożkowe do stożkowego - właśnie też na to zwróciłem uwagę, ale dzięki Mam zamiar spróbować z płaską wersją czyli bez zmian, z tym że planuje wykorzystać gumowy odbojnik, który umieszczę między głowicą tłoka a obudową gbx. Zobacze czy to się uda no i co z tego wyjdzie. | | | Hani | 25.09.2008 17:24:40 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Otomin
Posty: 126 #158468 Od: 2007-12-28
| Chciałeś powiedzieć między głowicą cylindra, a szkieletem gearboxa. Odradzam. Jeśli już to odrysuj na cienkiej gumie głowicę cylindra, wytnij otwór wylotowy i przyklej do owej głowicy. Możesz też spróbować taki eksperyment z głowicą tłoka, tylko nie zapomnij o wycięciu wszystkich dziur Pamiętaj o tym, że i jedno i drugie w jakimś stopniu zmniejsza pojemność "układu sprężania", co za tym idzie może osłabić zasieg. |
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|